STEAM GROUP
crazy¤gaming crazy¤
STEAM GROUP
crazy¤gaming crazy¤
0
IN-GAME
1
Founded
June 24, 2010
Language
Dutch
Weapon Training
Hier is een goeie server voor uw wapens te trainen: "connect 77.111.200.10:27015"
Behalve snipers. Kunt alleen killen me headshots, goeie training op reflex en aim. Tis ne server van tweede beste team in de wereld. Team VeryGames

Na enkele matches gezien te hebben vna hoog niveau komt het op deze wapens neer qua training:

Pistols:
P2000[0](gewoon omdat ct-start wapen is, maar p250 is beter)
P250[250](beste allround pistol)
Glock[0](t-start, goed pistol op long en op short range)
Deagle[800](accuraat, sterk, maar alsge de p250 goe kunt hanget af van personal taste, tis duurder)

Heavy:
/

SMG:
MP7[1700](Wordt meestal gebruikt als anti-saveroudn wapen, dus alsge de eerste ronde gewonnen ebt, omdaje nie altijd ook ng flashes enzo kunt kopen, 200% kill award yes plz)
P90[2350](Wordt meestal gebruikt als anti-saveroudn wapen, dus alsge de eerste ronde gewonnen ebt, omdaje nie altijd ook ng flashes enzo kunt kopen)

Rifles:
Galil[2000](Wordt meestal gebruikt als anti-saveroudn wapen, dus alsge de eerste ronde gewonnen ebt, omdaje nie altijd ook ng flashes enzo kunt kopen)
Famas[2250](Wordt meestal gebruikt als anti-saveroudn wapen, dus alsge de eerste ronde gewonnen ebt, omdaje nie altijd ook ng flashes enzo kunt kopen)
M4[3100](no explanation needed)
AK47[2700](no explanation needed)
SSG[2500](krachtiger dan de scout van css, meer viable imo)
AWP[4750](duh)

Probeert allemaal enkel nog deze wapens te gebruiken, kiest uwe favoriet tussen de anti-save wapens, maar zorgt daje de famas toch ng redelijk kunt (kweet dat nscheitwapen lijkt) omdat den m4 zo duur is en we sommige belangrijke ronden nie gana kunnen sparen.

Persoonlijk gaak mij wrs focusen op de p250,p2000,glock,mp7,famas,defender en uiteraard de tier 1 wapens.

Enkele urban legends uit de wereld halen:
Keb ng geen enkel top team in een top tier game nen Bizon, Tec9, Shotgun, of geen enkel andere wapen dak eb opgenoemd hierboven zien gebruiken. Ik vermoed dat het veel te maken heeft met de accuracy en flexibiliteit van de andere wapens.
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Added MAG7

Deleted Scout
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Per page: 1530 50