⚡ NEW: Topic/// - Full Gallery 2025

maandag 13 december 2004 @ 21:18:05 #1
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_23952959
    Even een voorzichtig OP'tje om na te gaan of er hier wellicht meer mensen last van hebben.

Hidradenitis is een zeer vervelende kwaal, waar je erg veel last van kunt hebben. Voor info kun je ook even op de site kijken van de patientenvereniging. klik

Ikzelf heb inmiddels al zo'n 15 jaar last van deze kwaal en begin er behoorlijk genoeg van te krijgen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik wil graag wat ervaringen uitwisselen... (moet binnenkort weer onder het mes en vraag mezelf af welke methodes nu het beste werken)

en svp geen flauwe reacties, we zitten hier niet in ONZ
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_40854059
    Wat een topickick zeg!
    Hier nog een patient! Sinds 7 jaar. Deroofing gedaan. Heel tevreden over.

regelmatig het woord in de search gedaan maar geen resultaat. Nu wel
    Inspiratieloos!
    pi_40857169
    AUW! Klinkt super vervelend, kan me voorstellen dat het erg pijnlijk is. Sterkte!
      donderdag 17 augustus 2006 @ 22:52:19 #4
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_40919917
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef it_was_me het volgende:
    Wat een topickick zeg!
    Hier nog een patient! Sinds 7 jaar. Deroofing gedaan. Heel tevreden over.

regelmatig het woord in de search gedaan maar geen resultaat. Nu wel
    Bij mij is het alweer een hele tijd rustig. Ik heb overigens geen deroofing gedaan, maar bij mij hebben ze in beide liezen een lap huid weggehaald van ongeveer 10x20. Dat is toen niet gehecht, maar moest uit zichzelf helen waardoor ook alle ontstekingen er mee uit zouden groeien. Het heeft me per keer 2 a 3 maanden gekost voor alles dicht was, maar sindsdien bijna geen problemen meer. Okay, het slagveld in m'n liezen ziet er niet uit, maar ik heb toch niet het figuur om in de playboy te staan
    pi_40920136
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bij mij is het alweer een hele tijd rustig. Ik heb overigens geen deroofing gedaan, maar bij mij hebben ze in beide liezen een lap huid weggehaald van ongeveer 10x20. Dat is toen niet gehecht, maar moest uit zichzelf helen waardoor ook alle ontstekingen er mee uit zouden groeien. Het heeft me per keer 2 a 3 maanden gekost voor alles dicht was, maar sindsdien bijna geen problemen meer. Okay, het slagveld in m'n liezen ziet er niet uit, maar ik heb toch niet het figuur om in de playboy te staan
    Bij mijn deroofing hebben ze ook een groot stuk weg moeten snijden en daar is het rustig nu. Misschien is dat de oplossing: diep wegsnijden!
    Inspiratieloos!
      donderdag 17 augustus 2006 @ 22:58:42 #6
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_40920204
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Bij mijn deroofing hebben ze ook een groot stuk weg moeten snijden en daar is het rustig nu. Misschien is dat de oplossing: diep wegsnijden!
    Het is z�ker de oplossing, maar niet heiligmakend hoor.

M'n laatste operatie dateert uit 2002 en zoals je aan dit topic ziet had ik er rond 2004 weer last van. Ik ben toen echter niet meer onder het mes geweest en op af en toe een bult na is het nu wel rustig. Ik kies er nu ook vaak voor om de huisarts de plek open te laten maken. Dat geeft meteen verlichting.
    pi_40920868
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is z�ker de oplossing, maar niet heiligmakend hoor.

M'n laatste operatie dateert uit 2002 en zoals je aan dit topic ziet had ik er rond 2004 weer last van. Ik ben toen echter niet meer onder het mes geweest en op af en toe een bult na is het nu wel rustig. Ik kies er nu ook vaak voor om de huisarts de plek open te laten maken. Dat geeft meteen verlichting.
    Verlichting is op dat moment een oplossing maar blijft het ook vaker/langer weg? Ik heb op dit moment bijna geen last van pus wat eruit komt. Het is meer bloed en wondvocht. En de hoeveelheid bloed kan echt een bloedbad genoemd worden soms.
    Inspiratieloos!